Laatste dag Zuid Afrika

13 augustus 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vanmorgen lekker rustig opgestaan. We hebben geen haast deze laatste dag. Na het ontbijt de laatste spullen ingepakt en op weg naar Kaapstad. Eerst even lekker geluncht in het V&A waterfront in de hoop dat de wolken wegtrokken. Dit was helaas niet het geval. In de stad loop je heerlijk in het zonnetje en boven op de Tafelberg letterlijk in de wolken. Toch kunnen we nu allemaal zeggen dat we op de Tafelberg hebben gestaan. Helaas niks kunnen zien. Boven even rondgewandeld en toen toch maar weer naar beneden. Ruben, Peter en Fem zijn nog een keer gelopen naar het punt waar ze de vorige keer de Tafelberg op kwamen. Nog even gegeten in de stad en dan is het tijd om naar het vliegveld te gaan. Auto inleveren en wachten tot we vanavond om 11 uur vertrekken naar Amsterdam. Dan zit onze vakantie er definitief weer op.

Blijven de herinneringen aan een prachtig land met ontzettend vriendelijke en gastvrije mensen. Gelukkig hebben we de foto’s nog als een herinnering aan deze fantastische vakantie waarbij we elke keer weer verrast zijn door waar we terechtkwamen. Moderne hotels, kleine B&B ‘s, Engelse landhuizen, appartementen, luxe tenten, luxe houten hutjes, of een compleet huis bij een wijn landgoed. En dan elke keer weer in een prachtige omgeving. De bergen, natuurparken, de stad of aan zee. Met dank aan Stievie Wonder Tours voor de fantastische organisatie. Het enige wat ze niet konden was het weer beïnvloeden. Maar desondanks het weer hebben we ook weer andere verassende activiteiten gedaan.

1. Nardjara:
    14 augustus 2019
    goede reis, en welkom thuis voor straks. Met plezier jullie reisblog gelezen en ook veel dingen herkent. Zo te lezen hebben jullie ook een prachtige vakantie gehad.