Zimbabwe

22 juli 2019 - Victoria Falls, Zimbabwe

Na 2 goede vluchten aangekomen in Zimbabwe. Wat een gedoe om het land in te komen. Ze willen wel heel veel weten voordat ze een visum geven. Maar gelukkig, na veel schrijfwerk en stempels mochten we door de douane het land in. Daar stond al iemand ons op te wachten. Nadat alle gasten voor ons hotel waren gearriveerd gingen we op weg naar ons hotel, ongeveer een half uur rijden. In het dorp verwelkomd door aapjes. Daar zit het hier vol mee. Ingecheckt en Victoria falls een beetje verkend en  lekker geluncht. Nu even lekker bijkomen in het hotel. Vast beginnen met het reisverhaal schrijven.

Dan is het alweer tijd om ons klaar te maken voor de sunset cruise welke voor vanmiddag op het programma staat. Heerlijk relaxt onder het genot van een hapje en een drankje genieten van de zonsondergang en onderweg hopen dat we nog wat dieren zien. Gelukkig wel. We hebben o.a. olifanten gezien en nijlpaarden. Daarnaast nog diverse vogels en hertjes. Nu even wat eten en dan is het bijna bedtijd. Morgenochtend worden we kwart over 6 opgehaald voor onze ochtend safari. Daarna lekker wandelen bij de Vic Falls en de waterval zien. 😀

DSCF5904DSCF6041DSCF6076A2D2435A-8174-4C39-A7C0-5A686C3130D9DSCF5949DSCF6056DSCF6093IMG_2645

1. Arina:
    22 juli 2019
    Klinkt goed! Genietse! En het weer?... hier bereiden we ons voor op een paar hele warme dagen....😓