Swaziland

28 juli 2019 - Mbabane, Swaziland

IMG_4707

Vandaag hadden we een reisdag naar Swaziland op het programma staan. We hebben een goede reis gehad, maar wat een verschil met Zuid Afrika. We moesten 1 lange doorgaande weg rijden met allemaal potholes, dieren op de weg en dergelijke. Wat we onderweg tegenkwamen zag er armoedig uit. Wel hele mooie vergezichten in de bergen. Het laatste stuk naar onze B&B was langs een slingerend smal bergweggetje. Het ligt aan het eind van een 2 kilometer lange doodlopende weg. Eenmaal aangekomen was het een complete verrassing. Een heel mooi guesthouse met een schitterend uitzicht op ruim een kilometer hoogte.

DSCF7434DSCF7458

DSCF7477DSCF750098FD5458-C8B1-4F07-9998-D0B068E1254D6A35A6A2-8900-4D14-A617-B9C86A957E3ADSCF7513

We werden heel gastvrij ontvangen met koffie/thee/sap en chocolade taart. Tijdens het inschrijven konden we gelijk het ontbijt voor morgen uitzoeken en gelukkig kunnen we hier ook eten (kip of steak, deze laatste was heel goed volgens onze gastvrouw, daar gaan we vanavond achterkomen) zodat we in het donker niet de berg weer op hoeven te slingeren. De rest van de dag lekker relaxt bij het zwembad en op het balkon gezeten. Even bijkomen van alle indrukken van de eerste week en genieten van het uitzicht.